Gyakori kérdések

Alább összegyűjtöttük Neked a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat témakörönként, funkciónként rendezve. Legtöbb kérdésedre itt gyorsan választ találsz, ha mégsem, akkor keresd az Ügyfélszolgálatot.
Pontozás
Mit kell tudni a pontozásról?
Sikeres regisztrációt követően profilod automatikusan 6 pontot kap. Ezután az adatlapodon szereplő fotóra 1-10-es skálán szavaznak a társkeresők, így a pontszámod lefelé és felfelé is változhat ezen a skálán.

Te a saját pontszámoddal megegyező vagy alatta lévő, továbbá az eggyel feljebb elhelyezkedő társkeresőkkel léphetsz kapcsolatba minden esetben. Kivéve, ha a másik fél engedélyezte, hogy azok is ráírhassanak vagy kedvelhessék, akiknek ehhez nincs elegendő pontszámuk. Őket akkor láthatod, ha kiveszed a pipát a keresésben a "Kapcsolatba léphetsz vele" feltételnél. Ez még nem jelenti azt, hogy fel is tudod venni velük a kapcsolatot, mert ehhez az szükséges, hogy a pontszámod elérje a fenti feltételt, tehát a te pontod ne legyen kevesebb legalább két ponttal. Ha valakivel nem veheted fel a kapcsolatot azt az adott társkereső profilján jelezzük is, ha próbálsz neki üzenetet írni vagy kedvelni.

Továbbá szükséges a pontozás olyan esetben, amikor egy olyan társkeresőtől kapsz levelet, akit még nem értékeltél, mert ilyenkor a levél tartalmát még nem tudod megtekinteni, amíg nem adsz pontot az illető profiljára.
Előfizetés
Miért jó, ha előfizetésem van?
Minden társkeresőnek korlátlanul írhatsz levelet, a fotókat teljes méretben tekintheted meg, megnézheted kik láttak és kedveltek.
Előfizetési csomag vásárlása nélkül a neked írt üzenetet csak akkor tudod megtekinteni, ha pontoztad már az adott társkeresőt.
Mit tegyek, ha nem sikerül bankkártyával fizetnem?
A magyar bankrendszerben bevezetésre került a "3D Secure" rendszer, aminek a célja az online fizetések még biztonságosabbá tétele. Számos banknál a bankkártyás fizetés esetén az SMS-kód beírása helyett a bank telefonos alkalmazásán keresztül kell jóváhagyni a vásárlást.

Ehhez természetesen le kell tölteni (vagy frissíteni) és használni kell a saját bankod alkalmazását.

A legtöbb banki alkalmazás telefonon értesíti az ügyfeleit a jóváhagyásra váró tranzakciókról, de előfordulhat, hogy értesítés hiányában magadtól kell megtalálni a "jóváhagyásra váró tranzakciók" listáját a bank alkalmazásában.

Ha a fentiek miatt nem sikerült megvenned az előfizetésim csomagot, akkor kérjük, próbálkozz újra az előfizetéssel.

Ha továbbra sem sikerül a tranzakció visszaigazolása, akkor érdemes a számlavezető bankod honlapján tájékozódni az esetleges változásokról, vagy segítséget kérni a bank ügyfélszolgálatától.
Mi az a megújuló előfizetés?
A megújuló előfizetés azt jelenti, hogy az előfizetési folyamaton elég egyszer végig menni. A rendszerünk innentől kezdve az előfizetési periódusoknak megfelelően, a lejáratkor automatikusan levonja a következő periódus összegét.
Hogyan mondhatom le a megújulást?
A megújulás lemondását az Előfizetés menüpont alatt tudod kezdeményezni, legkésőbb a lejáratot megelőző 24 órával. Megújuló előfizetés esetén az itt látható tájékoztató szövegben találod a kikapcsolásra vonatkozó hivatkozást. Erre kattintva tudod lemondani a megújulást.
Profil
Hogy tudok fotót feltölteni az adatlapomra?
Fényképet a Profilom/Fotóim menüpont alatt tudsz feltölteni. A menüponton belül a Fotó feltöltése gombra kell kattintanod. Ezután tudod kiválasztani, hogy mely képeket szeretnéd feltölteni. A Ctrl lenyomásával több fájlt is kiválaszthatsz. Ha a feltöltött képet mégsem szeretnéd megtartani a beállításokra kattintva a kép alatt tudod törölni a fotót. Ha a kép megjelenését szeretnéd szerkeszteni, ezt is meg tudod tenni a feltöltést követően. Nagyítani és kicsinyíteni is tudod a képet, illetve mozgatni/forgatni a megfelelő megjelenésig.
Mennyi idő, amíg elfogadják az általam írt szöveget, vagy feltöltött fotókat?
A feltöltött szöveges tartalmakat, valamint fotókat minden estben 24 órán belül nézzük át az ÁSZF-ünk szabályozása alapján és fogadjuk el, amennyiben megfelel az előírtaknak, hétvégi időszakban és ünnepnapokon előfordulhat hosszabb várakozási idő.
Hogyan tudom törölni az adatlapomat?
Adatlapodat a Beállításaim menüpont alatt tudod törölni, az oldal alján lévő hivatkozásra kattintva.

Ügyfélszolgálat

E-mail címed:

Bejelentés típusa:

Tárgy:

Kérdés, észrevétel:

Szepvagy.hu ügyfélszolgálat

ugyfelszolgalat@szepvagy.hu Munkatársunk 24 órán belül válaszol az általad megadott e-mail címre. A hétvégi időszakban és ünnepnapokon a válaszadás hosszabb időt is igénybe vehet.
A legtöbb weboldalhoz hasonlóan a mi oldalunk is használ cookie-kat (sütiket).
A további böngészéssel beleegyezel a cookie-k használatába.
A cookie-król bővebben itt olvashatsz.

Rendszerüzenet

 

Rendszerüzenet